Home&you nagrodzone godłem "Jakość Obsługi 2011"

Home&you nagrodzone godłem "Jakość Obsługi 2011"

Marka home&you po raz trzeci zdobyła nagrodę "Jakość Obsługi", przyznawaną na podstawie opinii polskich konsumentów. W edycji 2011 głos w badaniu oddało ponad 3 mln osób.

Logo home&you"Jakość Obsługi" to wyjątkowe godło pośród polskich nagród konsumenckich - przyznawane jest bowiem wyłącznie na podstawie głosów klientów, publikujących swe opinie na stronie www.jakoscobslugi.pl. W edycji 2011 udział wzięło ponad 3 mln osób. Na podstawie tych głosów organizator badania wyłonił grupę 100 najlepszych firm w Polsce. W finałowym gronie już po raz trzeci znalazła się sieć salonów wnętrzarskich home&you (należąca do LPP TEX SA). Głosujący docenili przede wszystkim bardzo przyjazne podejście marki do konsumentów orazLogo "Jakość Obsługi 2011"fachowość i wysoką kulturę osobistą obsługi. Klientom do gustu przypadła także nieprzeciętna estetyka samych salonów. Jak przyznają przedstawiciele home&you, tytuł "Jakość Roku 2011" ma dla nich szczególne znaczenie, gdyż jest efektem starań wszystkich pracowników. Jednocześnie jest też doskonałą zachętą do dalszej pracy nad jeszcze lepszym standardem obsługi klienta. Zapraszamy na stronę www.home-you.com

Oceń artykuł
3,22 / 9 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: home&you

Polecamy Ci również

Zobacz także