Kieliszki Karla Lagerfelda do kupienia w Polsce! [ZDJĘCIA]

0
Kieliszki Karla Lagerfelda do kupienia w Polsce! [ZDJĘCIA]

Już 1 lutego klubowicze Westwing Home & Living będą mogli zdobyć niepowtarzalne przedmioty z autorskiej kolekcji Karla Lagerfelda przygotowanej dla szwedzkiej marki Orrefors. Na Westwing.pl dostępne będą m.in. transparentne, mleczno-białe oraz czarne kryształowe kieliszki do wina, szampana, drinków i wody, a także wazony oraz misy.

Kryształowy wazon, Orrefors by Karl .,Westwing.plTrzy dekady. Właśnie tyle mija od momentu, gdy Karl Lagerfeld zaczął kierować domem mody Chanel. Słynny niemiecki projektant tym razem swój talent wykorzystał do stworzenia kolekcji naczyń stołowych. Lagerfeld bardzo starannie wybiera firmy, z którymi współpracuje. O projektowaniu dla marki Orrefors powiedział: Największą przyjemność sprawia mi tworzenie rzeczy, które robię po raz pierwszy w życiu.

W kolekcji Orrefors by Karl Lagerfeld każde z naczyń jest wykonywane ręcznie - mówi Monika Sobień, Head of Style Westwing Polska. - Projekty wyglądają jak małe dzieła sztuki. Szczególnie zachwycają intensywnie czarne kieliszki. To teraz stołowe "must have" - dodaje Monika Sobień.

Czytaj także: Srebrzyście, złociście, czyli porcelana na karnawał

Wytwórnia krzyształu Orrefors powstała w Smaland w Szwecji. Marka słynie z pięknych wyrobów z kryształu oraz dbałości o wyjątkowe wzornictwo. Od początku istnienia współpracowała ze sławnymi artystami i projektantami. W latach dwudziestych i trzydziestych XX wieku artyści Simon Gate oraz Edvard Hald tworzyli awangardowe jak na te czasy projekty w stylu art déco. Obecnie z marką współpracują m.in.: Efva Attling, Lena Bergström, Erika Lagerbielke, czy Ingegerd Raman.

W tym tygodniu na Westwing.pl pojawią się także kampanie: * HK Living (Holandia) - prezentowane w kampanii kilimy to produkty o statusie pół antyków. Zostały wykonane w latach 70. i 80. XX wieku przez kobiety z plemion Berberów, które wyplatają je w ten sam sposób od setek lat. Kilimy z kampanii HK Living doskonale wpisują się w powracające trendy hipisowskie. W 2010 r. oryginalne marokańskie kilimy można było zobaczyć w nowojorskiej galerii Cavina Morrisa, w 2011 r. w Douglas Hyde Park Gallery w Dublinie, a w 2012 r. podczas Textile Arts Show w San Francisco. Czytaj także: Bal karnawałowy w... domu! Inspiracje home&you [GALERIA]

* Driade Decor (Włochy) - to kampania poświęcona znanej włoskiej marce, której produkty łącza w sobie harmonię, design oraz funkcjonalność. Driade Decor współpracuje z wieloma cenionymi designerami. Na Westwing dostępne będą m.in.: stolik barowy "Lord Yi" Philippe'a Starcka, siedziska "Fina Filipina" Oscara Tesquetsa oraz zaprojektowane przez Tokujina Yoshiokę fotele "Kiss Me Goodbye".

* Designcode (Hiszpania) - Designcode to katalońska marka znana z tworzenia sztuki użytkowej, która ma za zadanie pobudzać zmysły. Na Westwing dostępne będą lampy z kolekcji: "Flamp", "Himiko" oraz "Ego Drama". Produkty DESIGNCODE wzbudzają emocje wszędzie, gdzie się pojawiają. Można je podziwiać m.in. na prestiżowych paryskich targach Maison & Objet czy Ambiente we Frankfurcie.

Oceń artykuł
3,13 / 8 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: Westwing Polska

Polecamy Ci również

Zobacz także