Kolekcja mebli Young Users by Vox nagrodzona

Redakcja
Jury doceniło kampanię "Najbardziej osobiste meble na świecie" przyznając jej najwyższą notę w kategorii "Wprowadzenie produktu na rynek". Branża wyposażenia wnętrz była do tej pory rzadko nagradzana Złotymi Orłami. To pierwszy start firmy Meble Vox w tym konkursie.
Kolekcja mebli Young Users by Vox nagrodzona

Złote Orły - to ogólnopolski festiwal reklamy. W tym roku odbyła się 14 edycja, w której rozdano 19 statuetek w 12 kategoriach. Konkurs Złote Orły - nagradza najlepsze realizacje reklamowe na naszym rynku.

Kampania wprowadzająca nową kolekcję mebli przez firmę Meble Vox trwała od kwietnia do końca września 2011 r.To część innowacyjnego procesu projektowania, którego autorem jest prof. Roberto Verganti z Politechniki Mediolańskiej, doradcy światowych marek we wdrażaniu innowacji. Zgodnie z tą metodologią projektowanie komunikacji odbywa się równolegle z procesem projektowania mebli. Nad komunikacją YU pracował multidyscyplinarny zespół w składzie: brand manager, manger rozwoju produktu, projektanci, technolog, managerowie marketingu, manager PR, handlowcy, eksperci zewnętrzni - socjolog, psycholog, etnolog, pracownicy agencji reklamowej i producent filmowy. Za koncepcję kampanii i wdrożenie jej odpowiedzialny był Dział Rozwoju i Marketingu Meble Vox. Do współpracy przy projektowaniu poszczególnych elementów kampanii zaproszono firmy zewnętrzne: Agencję GPD Advertising - kreacja koncepcji w tym m.in. projekt katalogu, projekty outdoru, lay-outów prasowych. Film reklamowy przygotowała Fabryka Opowieści. Kampania zbudowana była w oparciu o kilka zintegrowanych narzędzi marketingowych: targi - międzynarodowa prapremiera - Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie kwiecień 2011r., katalog produktowy, film wizerunkowy - reklama w kinie, mediach społecznościowych, reklama na Youtube'ie, outdoor, radio, prasa, internet - kampania bannerowa, media społecznościowe - gry Memo, Łamigłówka Vox, konkurs "Twój projekt" na indywidualny projekt nakładki na meble YU - strona www.twoj-projekt.meble.vox.pl, konkursy, PR - media relations, warsztaty co-creation dla dziennikarzy, projektantów i firm badawczych, warsztaty dla dzieci, POS.

Kolekcja mebli Young Users by Vox nagrodzona

Young Users by Vox - to kolekcja, która powstała zgodnie z zasadami co-creation we współpracy z użytkownikami. Firma wykorzystała badania psychologiczne, etnograficzne oraz badania dzieci, nastolatków, rodziców i stworzyła koncept wyposażenia wnętrza, które podąża za wiekiem, modą, uwzględnia płeć i zainteresowania młodych ludzi oraz zmieniający się styl życia. To kolekcja, która daje możliwości indywidualizowania, autokreacji przez nieograniczone możliwości tworzenia własnych zestawów mebli z elementów - brył, a system nakładek i akcesoriów na fronty mebli to miejsce na prezentację własnego stylu, emocji, zainteresowań. Kolekcję cechuje także modułowość, mobilność i wielofunkcjonalność. Ostateczny kształt kolekcji Young Users by Vox nadała projektantka Marta Krupińska.

Kolekcja mebli Young Users by Vox nagrodzona

Czym charakteryzuje się kolekcja Young Users by Vox?

Rozwija kreatywność, bawi i walczy z nudą. Pomaga rozwijać zainteresowania i uczy aktywnego kształtowania świata wokół siebie, o respektuje prawo do prywatności i bezpieczeństwa, o kolekcja rośnie razem z użytkownikiem podążając za zmianami w jego życiu - zmienia się od kolorowego pokoju dziecięcego, przez zamknięte królestwo nastolatków, po funkcjonalne mieszkanie dla singla czy pary, o modułowość mebli i ich duża mobilność jest zgodna ze światowymi trendami w wyposażeniu wnętrz i odpowiada nowemu stylowi życia, o kolorystyka - czerń i biel, czyli najbardziej akceptowana przez młodych ludzi kolorystyka mebli, która w połączeniu z geometrycznymi kształtami brył tworzy nowoczesną, minimalistyczną przestrzeń.

Meble Vox - jedna z najbardziej innowacyjnych polskich firm w branży wyposażenia wnętrz. Producent mebli i artykułów dekoracyjnych. Nowe kolekcje tworzone są wspólnie z użytkownikami metodą co-creation. Nad projektami w multidyscyplinarnych zespołach pracują razem: projektant, handlowiec, marketingowiec, design manager, brand manager, konsultanci designu, specjaliści od badań, technologowie. Po wspólnych warsztatach powstaje brief produktowy, który trafia do projektantów. Ideą co-creation jest to, że każdy z członków zespołu projektowego dzięki swojemu doświadczeniu i kompetencjom ma swój realny wkład w kształt nowego produktu. Ostateczny efekt wizualny należy do projektanta. W tej metodologii projektowania wykorzystywana jest wiedza naukowa m.in.: psychologiczna, etnograficzna, socjologiczna. Wszystko po to, aby produkty realizowały potrzeby funkcjonalne, emocjonalne i rozwojowe odbiorców. Od początku procesu projektowego łączy się wszystkie elementy: badania konsumenckie, projektowanie, działania marketingowe. Produkty marki Meble Vox uzyskują nagrody na międzynarodowych targach oraz w prestiżowych konkursach m.in. Dobry Wzór, Must Have!, Produkt Roku. Meble Vox to obecnie sieć 120 salonów w kraju i 40 za granicą oraz sklep internetowy www.meble.vox.pl.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na urzadzone.pl urzadzone.pl