Meble Wójcik na targach MEBLE POLSKA

Meble Wójcik na targach MEBLE POLSKA

W dniach 5-8 marca 2012 za sprawą targów MEBLE POLSKA Poznań zmienił się w stolicę międzynarodowego przemysłu meblowego, a pawilon Międzynarodowych Targów Poznańskich o łącznej powierzchni 28 000 m2 wypełniło blisko 13 000 gości.

Meble Wójcik, wystawione podczas Międzynarodowych Targów PoznańskichNie zabrakło też szerokiego grona wystawców - zarówno zagranicznych jak i krajowych producentów mebli, pośród których Meble Wójcik zajęła tradycyjnie czołowe miejsce.

W tym roku stoisko sygnowane marką Meble Wójcik liczyło 250 m2. Z myślą o klientach z rynku polskiego pokazane na nim zostały cztery programy i dwie meblościanki. Z kolei na gości z rynków zagranicznych, szczególnie zachodnich, czekały dwie kolekcje jadalniane, jeden program małego asortymentu, jedna garderoba i pięć meblościanek.

Z zaprezentowanych na targach nowości, do oferty marki Meble Wójcik wprowadzone zostaną kolekcje: "Sibu" i "Porto" oraz meblościanka "Montes".

Meble Wójcik, wystawione podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich"Porto" to klasyczny program dzienno-jadalniany, bardzo stonowany jeśli chodzi o dekor i konstrukcję. Dostępne wybarwienie korpusu to dąb milano. Zestaw obejmuje kilkanaście brył o różnych wymiarach, m.in. regały, witryny wysokie i niskie, bieliźniarki, szafy, komody, komody RTV oraz stoliki.

"Sibu" to program do jadalni i pokoju dziennego, o prostej konstrukcji, ale odważnej kolorystyce. Spośród kilkunastu brył, zróżnicowanych pod względem wymiarów, wymienić można m.in. witryny, bieliźniarki, regały, szafy, komody, komody RTV, lustra, półki, stoły i stoliki.

Meble Wójcik, wystawione podczas Międzynarodowych Targów PoznańskichMeblościanka "Montes" - to mebel w wybarwieniu rigoletto. Wymiary meblościanki: szerokość - 260 cm, wysokość - 196 cm, głębokość - 56 cm.

Nowe programy zostaną wprowadzone do sprzedaży w maju 2012 roku.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z targów - zarówno jeżeli chodzi o frekwencję jak i aspekt biznesowy i zainteresowanie naszymi produktami. Szczególnie satysfakcjonująca była reprezentacja zagranicznych kontrahentów, z różnych zresztą krajów. Odbyliśmy wiele ciekawych rozmów, zwłaszcza jeśli chodzi o odbiorców z Południa Europy, ale także z Zachodu i Wschodu. Płynie stąd jeden wniosek: zainteresowanie polskimi meblami ciągle jest bardzo duże. Oby tak dalej!" - mówi Piotr Wójcik, Wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Wójcik Fabryki Mebli i Fabryki Mebli Stolpłyt.

Więcej informacji o marce i pełna oferta na: www.meblewojcik.pl

Oceń artykuł
3,40 / 5 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Korzeniecka

Źródło: Meble Wójcik

Polecamy Ci również

Zobacz także