Projekty 360° Villeroy & Boch

Projekty 360° Villeroy & Boch

Cztery piętra: Orange, Blue, Silver i Violet, a na każdym z nich inny segment produktów. Tak Villeroy & Boch wizualizuje ofertę ceramiki sanitarnej i produktów wellness - część koncepcji Projekty 360°, stworzonej z myślą o projektantach, architektach i inwestorach.

Projekty 360° Villeroy & BochOprócz przejrzystego portfolio, w Projektach 360° Villeroy & Boch oferuje rozwiązania mobilne i usługi dedykowane specjalistom z branży wnętrzarsko-budowlanej.

Projekty 360° - od profesjonalistów dla profesjonalistów

W pracy projektantów i architektów wnętrz liczy się szybki dostęp do informacji o produktach, które ułatwiają wybór najlepszych rozwiązań dla danego miejsca i klienta. Dlatego Villeroy & Boch przygotował Projekty 360° - kompleksową koncepcję produktową i komunikacyjną, dostosowaną do potrzeb specjalistów. Kolekcje ceramiki i wellness Villeroy & Boch podzielił na cztery poziomy: podstawowy Orange, praktyczny Blue, ponadczasowy Silver i premium Violet.

W segmencie Orange znajdziemy kolekcje O.novo i Frame to Frame, z nowoczesnym designem i najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Poziom Blue skierowany jest do osób, dla których liczy się przede wszystkim innowacyjność i ekologia - produkty z serii Omnia Architectura z nowoczesnymi systemami pozwalającymi oszczędzać wodę, spełniają te wymagania. Natomiast kolekcje z segmentów Silver i Violet sprostają oczekiwaniom klientów, ceniących niebanalny design i najlepszą jakość, charakterystyczną dla produktów premium.

Projekty 360° to odpowiedź na potrzeby specjalistów z branży wnętrzarsko-budowlanej, poznane w czasie wieloletniej współpracy - powiedział Michał Tęsiorowski, Project Business Manager, Villeroy & Boch. Z myślą o tej grupie, przeorganizowaliśmy portfolio kolekcji łazienkowych i uruchomiliśmy nowe usługi, takie jak indywidualizacja ceramiki. Stworzyliśmy też inny system komunikowania i przekazywania informacji o naszych produktach, którego podstawą są najnowsze technologie. Teraz projektanci i architekci szybciej wybiorą rozwiązania najlepsze dla danego projektu - i to bez konieczności wychodzenia z biura.

Projekty 360° - rozwiązania mobilne i indywidualizacja produktów

Projekty 360° to najnowsze rozwiązania mobilne, dzięki którym dostęp do informacji o produktach jest możliwy w dowolnym miejscu i czasie.

  • Mobilna strona internetowa - Villeroy & Boch przystosował swoją stronę internetową do przeglądania na smartfonie. Od teraz wszystkie informacje o produktach: nr artykułu, dostępne kolory i akcesoria, a także instrukcje i rysunki techniczne produktów można mieć w kilka sekund na ekranie telefonu.
  • QR kody - wszystkie artykuły mają na opakowaniach QR kody, pod którymi znajdują się najważniejsze informacje o produkcie i rysunki techniczne. Nie trzeba już gromadzić katalogów i płyt - wystarczy zeskanować kod.
  • Indywidualizacja produktów - istnieje możliwość personalizacji produktów przy wybranych modelach ceramiki sanitarnej. To usługa stworzona z myślą o właścicielach obiektów komercyjnych, która umożliwia wprowadzenie do wnętrza łazienki elementów wzmacniających tożsamość marki klienta: logo, dekoru i charakterystycznych kolorów.

Oceń artykuł
3,00 / 5 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Korzeniecka

Źródło: Villeroy & Boch

Polecamy Ci również

Zobacz także